Sejarah Syarikat

Sejarah Syarikat

"China akan terus mendukung perusahaan dari semua negara dalam meneroka peluang perniagaan di China melalui platform terbuka seperti Ekspo," kata Presiden Xi Jinping. China akan memanfaatkan potensi pertumbuhan perdagangan antarabangsa dan memberi sumbangan positif kepada pertumbuhan perdagangan antarabangsa dan pembangunan ekonomi dunia. China akan mempercepat pengembangan bentuk dan model perniagaan baru, seperti e-dagang rentas sempadan, untuk mendorong pemacu baru perdagangan luar negeri. "

Kota Anqiu Provinsi Shandong dengan tegas melaksanakan keputusan dan pengaturan Jawatankuasa Pusat Parti dan Dewan Negara, memperbaiki dan menstabilkan dasar dan langkah perdagangan internasional, mendorong "lima pengoptimuman" dan "tiga pembinaan", mengembangkan bentuk dan model baru asing perdagangan, dan secara berterusan mempromosikan pembangunan perdagangan eksport berkualiti tinggi. Berlatarbelakangkan perlambatan perdagangan global, perdagangan luar negeri China telah merosot dan mencapai tahap tertinggi dalam hal pertumbuhan. Kami telah mencapai kemajuan baru dalam memastikan kestabilan dan meningkatkan kualiti perdagangan luar negeri China.

Di bawah latar belakang dasar ini, Anqiu Agricultural Development Group, sebuah syarikat modal milik negara, dan China Rural Innovation Port Co., Ltd. bersama-sama menubuhkan Nongchuanggang Cross Border E-commerce (Weifang) Co. Ltd, yang dikenal sebagai NCG. Sebagai projek utama Bandar Anqiu tahun ini, NCG bukan hanya merupakan projek utama untuk menyokong produk pertanian tempatan, tetapi juga dorongan untuk pembangunan ekonomi dan pembangunan Kota Anqiu yang komprehensif. Sebagai pasar yang besar untuk produk pertanian, Anqiu tidak hanya kaya dengan bawang hijau berkualiti tinggi, halia, tetapi juga jenis sayur-sayuran yang kaya. Platform e-dagang merentas sempadan Pelabuhan Inovasi Pertanian secara khusus dibina untuk platform eksport bawang hijau, halia dan sayur-sayuran, yang merupakan produk unggulan di Kota Anqiu.

Sejak didirikan dari awal Januari 2021, di antara 148 perusahaan eksport pertanian di Anqiu, kini ada 20 daripadanya bergabung di platform ini. Versi Cina untuk platform tersebut telah online pada 7 Januariika, dan versi Bahasa Inggeris telah dalam talian pada 17 Januariika. Di antara 17 Januari dan 26 Januari, terdapat lebih dari 40000 kunjungan, merangkumi total 4 tawaran, yang diperuntukkan dari Korea Selatan, Inggeris, dan New Zealand, dengan jumlah keseluruhan $ 678628. Pesanan dari Perancis, Australia, dan Rusia sedang dalam rundingan.